Później – rozwój punktu franczyzowego zostaje w naszych rękach. Kwiatoteka wprowadza właśnie pierwszy system franczyzowy branży florystycznej.
Wiele z Was zastanawiało się przynajmniej raz w życiu, jak to jest mieć własną firmę. Być sobie sterem i okrętem. Coraz częściej słyszymy o nowych programach i konkursach skierowanych do kobiet przedsiębiorczych. Statystyki również potwierdzają, iż kobiet-przedsiębiorców przybywa w Polsce z roku na rok, a ich wyniki biznesowe są coraz lepsze. Rynek otwiera się na kreatywne kobiety, łatwiej jest zdobyć fundusze na rozwój własnego biznesu, młode mamy, a także panie, które chciałyby zmienić coś w swoim życiu, zachęca się do założenia działalności gospodarczej.
Franczyza to system sprzedaży towarów bądź usług, który zakłada, iż przyjmując m.in. znak towarowy, nazwę handlową, metody prowadzenia i wiedzę od franczyzodawcy, franczyzobiorca zobowiązuje się uiszczać opłatę franczyzową oraz określoną z góry część dochodów. Jest to doskonałe rozwiązanie dla Pań, które zawsze marzyły o otwarciu własnej firmy ale nie są pewne swoich sił w tworzeniu jej od podstaw. W przypadku franczyzy ścieżki zostały już przetarte przez franczyzodawcę. Zapewni on szkolenia, towar, zaproponuje wystrój wnętrza, przeprowadzi promocję lub pomoże w jej organizacji. Jednocześnie pozostawi możliwość rozwoju punktu franczyzowego.
Dobrym przykładem franczyzodawcy, który dba o rozwój swoich placówek franczyzowych jest sieć kwiaciarni Kwiatoteka. Oferując swoim franczyzobiorcom pakiet udogodnień związanych z otwarciem nowej placówki, towarzyszy w pierwszych krokach stawianych w tym biznesie. Do każdego punktu wybierany jest jeden franczyzobiorca, starannie wybierany z grona kandydatów.
Doskonała logistyka oraz stali dostawcy umożliwiają dowóz towaru do różnych miejscowości, co zapewnia najważniejsze w tej branży – świeże kwiaty. Będąc częścią sieci kwiaciarni, właściciel franczyzy dostaje także na samym wstępie zniżkę od dostawców, jak również prawo pierwonajmu kolejnego punktu w danym mieście. Florystki KWIATOTEKI przeprowadzają szkolenia wstępne z nowymi pracownikami franczyzobiorców. Towarzyszą także przy otwarciu nowo powstałych kwiaciarni, aby pokazać jak szybko i sprawnie stworzyć ślubny bądź urodzinowy bukiet marzeń. Nowi pracownicy wciąż mogą pogłębiać swoją wiedzę z zakresu nowoczesnej florystyki na kursach doszkalających organizowanych przez KWIATOTEKĘ, oraz podczas wyjazdów na wystawy florystyczne w Polsce i Europie, umożliwiających śledzenie światowych trendów. Wspierana jest kreatywność w tworzeniu własnych kompozycji kwiatowych, które mogą zagościć na stałe w ofercie KWIATOTEKI. Sieć na swojej stronie internetowej promuje nowe punkty oraz usługi przez nie wykonywane, związane z dekoracjami kwiatowymi na różne okazje.
Szybki rozwój KWIATOTEKI pokazuje jak popularnym stało się tworzenie placówek franczyzowych, jako początek drogi kobiety-przedsiębiorcy. Dzięki zaufanym pracownikom oraz doskonałej współpracy z franczyzodawcą, znajdzie się także czas na wyjście do spa, zakupy lub spotkania z przyjaciółmi. A któż by nie chciał jednocześnie, spędzać każdego dnia pracy w feerii barw i zapachów? Można więc otworzyć swój wymarzony biznes nie martwiąc się jednocześnie o brak wiedzy i doświadczenia. Doświadczenie zdobyte wraz z rozwojem firmy, otworzy drogę do dalszych sukcesów!