|
Restauracje KFC postanowiły zaczarować wszystkich aromatem kawy Tchibo i smakiem niezwykłych ciastek – Chocolate Volcano, Apple Volcano i Cheesamisu.
„Dotychczas w restauracjach KFC nie było deserów, a dla wielu osób słodkie zwieńczenie posiłku jest przyjemnością, którą lubią sobie sprawiać. Wychodząc naprzeciw potrzebom naszych klientów zdecydowaliśmy się rozszerzyć ofertę o ciastka, a także zwiększyć wybór kaw” - mówi Marta Skrzypczak, Marketing Specialist KFC. „Serwowane w KFC mocne Espresso, klasyczne Americano, Cappuccino, czy wykwintne Caffe Latte oraz smakowe Latte Gusto przygotowywane są na bazie najwyższej jakości mieszanki południowo-amerykańskiej Arabiki i indyjskiej Robusty sygnowanej marką Tchibo” – dodaje.
Słodko-gorzkim zwieńczeniem posiłku w restauracjach KFC są nie tylko różne rodzaje kawy: czarnej, białej i smakowej, ale również trzy wyśmienite ciastka dla prawdziwych smakoszy. Delikatne, biszkoptowe Chocolate Volcano kryje w sobie gorącą, belgijską czekoladę, zaś w Apple Volcano znajduje się słodki mus wyprażony z najlepszych polskich jabłek. Oba podawane są na ciepło dla wzmocnienia walorów smakowych. Uzupełnieniem deserowej uczty jest delikatne Cheesamisu z kruchymi ciasteczkami waniliowymi, kremem cytrynowym oblanym polewą jagodową.
Wsparciem dla nowej oferty w restauracjach KFC jest dedykowana ofercie podstrona www.slodkiezakonczenie.pl i trwający 7 jesiennych tygodni konkurs. Najlepsze rozwinięcie romantycznego opowiadania, które na mikrostronie czyta przystojny mężczyzna zostanie opublikowane na www.slodkiezakonczenie.pl. Dla zwyciężczyni przewidziano atrakcyjną nagrodę – romantyczny Sylwester 2009 w Wenecji dla Dwojga.
W ramach promocji oferty planowane są samplingi w restauracjach i biurowcach oraz kampania internetowa na portalach skierowanych do kobiet oraz na Blipie. Autorem kreacji kampanii internetowej oraz serwisu www dedykowanego nowej ofercie jest agencja Genero, zaś za zakup i planowanie mediów odpowiada agencja Code Media. Autorem kreacji materiałów POS jest agencja Red8 Communications.
Nowe ciastka i kawy można kupić w restauracjach KFC w całej Polsce w cenie 4,99 zł za deser oraz między 3,99 a 7,99 zł za kawę – w zależności od jej wielkości i rodzaju. W ofercie znajduje się również słodki zestaw: dowolny deser z kawą Americano w cenie 7,99 zł.
autor: / źódło: / opracowanie:
KFC
|