|
”Nowe C30 jest przeznaczone dla młodych singli lub par prowadzących pełen pośpiechu, miejski tryb życia. Ludzie ci przykładają największą wagę do wyglądu samochodu i przyjemności z jazdy. To auto z pewnością przypadnie im do gustu i spełni potrzeby związane z ich szczególnym trybem życia”, opowiada Lex Kerssemakers, Starszy Wiceprezes odpowiedzialny za strategię marki, operacji biznesowych i produktów Volvo Cars.
Gdy trwał etap rozwoju projektu C30, Volvo Car Corporation zorganizowało spotkania z klientami w kilku europejskich krajach. Mieszkańcy miast, prowadzący pełne pośpiechu życie zawodowe i prywatne zostali poproszeni o ocenę wyglądu oraz właściwości technicznych samochodu.
Aktywne życie w mieście
Volvo skoncentrowało się przede wszystkim na singlach oraz bezdzietnych parach, którym samochód potrzebny jest do prowadzenia życia na wysokich obrotach. Gdy kupują ubrania, meble czy urządzenia elektroniczne, bardzo dużą wagę przywiązują do wyglądu i marki. Tymi samymi względami kierują się przy wyborze aut.
„To klienci, którzy w bardzo szybkim tempie poruszają się pomiędzy swoimi domami, biurami, zebraniami, siłowniami i ulubionymi knajpkami w mieście. Grupa ta nade wszystko przedkłada ekscytujący wygląd i właściwości jezdne. W większości przypadków podróżują samochodem w pojedynkę lub co najwyżej z jedną jeszcze osobą”, tłumaczy Håkan Abrahamsson, dyrektor odpowiedzialny za projekt C30. Ponadto dodaje: „Trzeba też zaznaczyć, że do grupy tej należą osoby prowadzące określony tryb życia, a nie będące w określonym wieku. Ludzie, których dzieci dorosły i wyprowadziły się, mają dość czasu i pieniędzy, by prowadzić aktywne i pełne atrakcji życie. Dlatego też jesteśmy przekonani, że obok młodych klientów, dużą grupę nabywców C30 będą stanowić rodzice, których dzieci wyleciały już z gniazda. Możliwe jest też, że C30 będzie drugim samochodem w pełnych rodzinach.”
|