|
- Poza odblaskami przygotowaliśmy wiele atrakcji związanych z akcją - mówi Wojciech Sobieszak, prezes firmy CPP Toruń-Pacific. - Chcemy, by dzieci i dorośli poznawali zasady bezpieczeństwa na drodze w przystępny i przyjazny sposób. Z pewnością taka wiedza pomoże i kierowcom, i pieszym w bezpiecznym korzystaniu z dróg.
Wraz z początkiem akcji, 1 września br., zostanie uruchomiona strona internetowa. Pod adresem www.swiece-przykladem.pl będzie można znaleźć wiele ciekawych informacji oraz sprawdzić swoją wiedzę na temat przepisów dotyczących poruszania się na drodze oraz zachowania bezpieczeństwa. Dzieci utrwalą znajomość poznanych zasad uczestnicząc w różnych, przygotowanych specjalnie dla nich, grach i zabawach interaktywnych.
Dodatkowo w ramach akcji przeprowadzony zostanie konkurs rysunkowy dla dzieci w wieku 6-13 lat. Hasło konkursu jest takie samo jak całej kampanii: „Świecę przykładem – jestem widoczny!”. Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi 06 listopada br. Uroczystość oficjalnego ogłoszenia wyników oraz wręczenia nagród odbędzie się 18 listopada 2006 roku w Warszawie, w centrum rozrywki Magic City.
Akcję wspiera kampania reklamowa płatków śniadaniowych NESTLÉ oraz promocja tych produktów w miejscach sprzedaży. Spoty reklamowe emitowane będą we wszystkich głównych stacjach TV od 18 września br.
Patronami akcji są: Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, Stowarzyszenie na rzecz poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego „Droga i Bezpieczeństwo” i Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego. Kampania uzyskała również poparcie Komendy Głównej Policji.
|