|
Na uchwycie każdego z wózków zainstalowany został wyświetlacz LCD. Specjalne czujniki wykrywają miejsce, w którym znajduje się wózek (oraz kupujący) i wyświetlają na ten temat informację na ekranie. Klient przechadzając się po supermarkecie, może spoglądać na wyświetlacz, aby zorientować się, w którym miejscu sklepu się znajduje. Otrzyma także informację o tym, gdzie znaleźć produkty, których szuka.
Wózek wyposażony w zaawansowaną technologię nosi nazwę „MediaCart” i jest to wspólna inwestycja sieci Cold Storage oraz firmy Media Cart Asia, która dostarczyła system. Co więcej, technologia ta nie tylko pomoże klientom odnaleźć w sklepie to, czego szukają, lecz także umożliwi obserwowanie ich zachowania w trakcie robienia zakupów.
Projekt został pilotażowo wdrożony w supermarkecie umiejscowionym w Fusionopolis – centrum naukowo-technologicznym, położonym w stolicy Singapuru.
autor: / źódło: / opracowanie:
4Press
|