|
Kampania ma przekazywać wiadomości na temat owoców w sposób podkreślający przyjemność, zabawę i radość, jaką dają podczas spożywania, więc będzie unikać języka, który przywołuje negatywne odczucia i myśli.
Owoc zostanie przedstawiony, jako ten artykuł spożywczy, który posiada nie tylko wysoką zawartość substancji bezpiecznych dla zdrowia, lecz również dla zabawy i przyjemności.
Spotkanie z Panem Fruitness odbywać się będzie w punktach sprzedaży dużych dystrybutorów w krajach docelowych. Będą tam dostępni moderatorzy, którzy będą rozdawać materiały informacyjne.
Na jesień przewidziano realizację kilku gier wideo przedstawiających przygody Pana Fruitness - superbohatera i przyjaciela owoców. Gra będzie rozprowadzana na płytach cd rom w punktach sprzedaży, a także będzie można ją pobrać ze strony www.fruitness.eu.
Po okresie letnim, działania informacyjne w supermarketach będą kontynuowane, a dotyczyć będą gruszek i kiwi.
|