|
Seria sygnowana jest nazwiskiem 30-letniego francuskiego projektanta Ora-Ito. Ten niezwykle utalentowany człowiek zasłynął w artystycznym świecie już jako dziewiętnastolatek, kiedy to zaczął tworzyć na swojej stronie internetowej wirtualne produkty, sygnujące je podpisami znanych marek, takich jak Swatch, Apple czy Levi’s. Niezwykłe przedmioty zyskały w sieci ogromną popularność i wiele osób pragnęło je kupić. Wieść niosła „To co zrobił ten gość jest super”. I tak wielkie firmy, zamiast wytoczyć proces niepokornemu artyście za bezprawne wykorzystanie ich logo, zaproponowały mu współpracę.
Ora-Ito zdobył wiele wyróżnień i nagród, w tym za stworzenie aluminiowej butelki piwa dla Heinekena, zaprojektowanie siedziby Toyoty, czy za projekt lamp dla firmy Artemide. Jego styl jest niebywale prosty, futurystyczny i jednocześnie bardzo prowokujący. Docenili go szefowie wielkich koncernów, w tym Adidas, L’Oreal, Danone i wymienione wyżej firmy, powierzając artyście tworzenie nowych projektów.
|