|
Dojrzali i eleganccy amatorzy słonecznych kąpieli w nadmorskich kurortach to ludzie odpowiedzialni i dający innym poczucie bezpieczeństwa, gdyż bije od niej aura harmonijnej dojrzałości. Wakacje dla osób z tej grupy to czas prawdziwego spełnienia. Czekają na nie przez cały rok i stanowczo bardziej pociąga je błękit morza i upajanie się szumem rozbijających się o brzeg fal niż forsowne wycieczki po górach. Kochają słońce i słoneczne kąpiele tak samo jak wygodę i spokój. Z pewnością dlatego, najczęściej do swoich ulubionych wnętrz wybierają chusteczki Velvet z akcentami morskimi. Wymarzony dom tych osób prawdopodobnie nawiązuje wystrojem do dworku. Kolorystyka jest ciepła i radosna. Wzory proste wykonane naturalnymi metodami, bez wykorzystywania zaawansowanych technologii.
Osoby najczęściej wybierające to stylowe nowe pudełko chusteczek Velvet, to godni zaufania kreatorzy własnego wewnętrznego magicznego świata. Z pozoru ludzie ci są spokojni i zamknięci w sobie. Gdy ktoś jednak wzbudzi ich zaufanie mogą mu pokazać swój własny magiczny świat, do którego niewiele osób ma dostęp. Dom tych osób to stonowana przestrzeń o pociągającym ciepłym klimacie. Jasny wystrój jest wzbogacony chromowanymi i stalowymi dodatkami. To, co miękkie i ciepłe sąsiaduje tu z tym co surowe i zimne. Całość sprawia wrażenie elegancji i nowoczesności.
Specjaliści od mieszanek wybuchowych - niezależni, niebanalni i bez zobowiązań to już ostatnia grupa osób. Wg badania ludzie należący do tej kategorii dbają o wystrój wnętrz i nie wahają się zastosować odważnych rozwiązań. Dlatego w ich domu często można zobaczyć opakowanie chusteczek Velvet w krzykliwych kolorach, a także w równie kolorowe samochody. Jeśli ktoś miałby się zdecydować na surowy i nowoczesny styl architektury wnętrz to byłyby to właśnie te osoby. Zestawienie materiałów o różnym wyglądzie – beton, stal i drewno w naturalnych kolorach, płaszczyzny twarde i błyszczące zestawione z tkaniną i drewnem nie przerażają ich swoją radykalnością.
Badanie przeprowadziła dr Joanna Kwaśniewska, psycholog społeczny, pracownik naukowo - dydaktyczny Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej, specjalista w zakresie kreatywności organizacji i szkoleń/ konsultingu CPS (Creative Problem Solving). Autorka i współautorka m.in. takich publikacji, jak „Climate for creativity in Polish companies: Does a new market economy need new ideas?”, czy „Zachowania twórcze w organizacjach, a stanowisko, wielkość i typ własności firmy”.
autor: / źódło: / opracowanie:
Velvet
|