|
Zawsze na bieżąco
Wszędzie tam gdzie pojawiają się klienci, wygrywają firmy, które posiadają wykwalifikowany i odpowiednio zmotywowany personel. Branżą, gdzie jest to szczególnie widoczne są ubezpieczenia. Jest to dziedzina, w której znajomość wciąż zmieniających się przepisów jest niezwykle istotna. Ponadto ciągły kontakt z klientem sprawia, że pracownicy tej branży muszą łączyć dokładną wiedzę z kompetencjami interpersonalnymi. Profesjonalni pośrednicy ubezpieczeniowi są szczególnie świadomi wagi jakości produktów ubezpieczeniowych oraz bezpieczeństwa, które towarzystwo ubezpieczeniowe winno zapewniać swoim klientom i współpracownikom. – Zaplanowaliśmy na ten rok 15 szkoleń tematycznych – zapowiada Katarzyna Kasztelan, dyrektor Biura Organizacji i Wsparcia Sprzedaży GC - Szkolenia przeprowadzane dla naszych pracowników są ważnym elementem naszej strategii związanej ze zmieniającym się rynkiem ubezpieczeń.
Europejski standard
Uczestnictwo w szkoleniach to zdobywanie nowej wiedzy, jej poszerzanie i aktualizowanie. Systematyczne szkolenie pracowników w zaplanowanym cyklu szkoleniowym, jest także ważnym elementem budowania przewagi nad konkurencją. Największą zaletą szkoleń jest jednak wymiana doświadczeń. Po co wyważać drzwi, które zostały już dawne otwarte przez innych. To strata czasu i energii. A w biznesie najważniejszy jest czas i skuteczność.
|