|
Marka Deep istnieje od 1992 roku. Na początku kojarzona była przede wszystkim z wysokiej jakości t-shirtami i bluzami. Kolejnym produktem cieszącym się ogromną popularnością były bluzy polarowe.
Obecnie Deep wyróżnia się nie tylko nowoczesnym stylem, ale również najwyższą jakością materiałów - szczególnie bawełny, dzięki czemu marka jest synonimem wygody. Nie narzuca formy, lecz pomaga w niebanalny sposób wyrazić osobowość, podkreślając indywidualność ciekawymi wzorami i detalami.
„Deep to marka dla młodych ludzi, z poczuciem humoru, posiadających pasje i zainteresowania”- powiedziała Wiktoria Danielewska, brand manager marki Deep.
Projekty marki Deep przygotowywane są przez grupę młodych, kreatywnych projektantów, dla których tworzenie oryginalnych ubrań jest nie tylko pracą, ale i pasją. Właśnie dlatego propozycje marki znajdują tak duże uznanie wśród młodych ludzi, którzy nie boją się poszukiwać nowych rozwiązań, dla których komfort noszenia nie oznacza tylko funkcjonalności stroju lecz jest również sposobem na wyrażanie siebie, swoich poglądów i pomysłów na życie.
|