Podczas demakijażu bardzo ważne są nie tylko kosmetyki, ale także odpowiednie płatki kosmetyczne. Marka Velvet proponuje absolutną nowość - idealne płatki kosmetyczne, dostępne na rynku już od stycznia 2015roku. Płatki kosmetyczne Velvet odpowiadają na wszystkie potrzeby kobiet, są nie tylko miękkie i chłonne, ale przede wszystkim nie rozwarstwiają się dzięki złączonym brzegom.
Większość kobiet każdego dnia rano nakłada na twarz makijaż, przygotowując się na kolejny, pełen wyzwań dzień, wyjście do pracy, szkoły, na konferencję czy ważne spotkanie. Wieczorem, po całym, intensywnym dniu różnego typu zajęć i obowiązków, zmywamy makijaż i przygotowujemy naszą skórę na zasłużony odpoczynek i regenerację. Właściwie wykonany demakijaż może trwać tyle samo czasu, lub nawet dłużej niż poranny makijaż. Dlatego niezmiernie istotne są nie tylko odpowiednie kosmetyki, ale także doskonałe płatki kosmetyczne.
Velvet wychodzi naprzeciw naszym potrzebom i proponuje płatki idealne, odpowiadają one na wszystkie najważniejsze potrzeby kobiet: brak rozwarstwiania, miękkość, chłonność, delikatność.
Nowe płatki kosmetyczne Velvet mają unikalną cechę - obszyte brzegi, dzięki temu nie rozwarstwiają się, ponadto są chłonne i skuteczne w demakijażu, składają się w 100% z bawełny. Powierzchnia płatków Velvet ma specjalną strukturę z obu stron (sztruks i kalander) co zwiększa efektywność oczyszczania skóry. Nowe płatki marki Velvet są także bardzo miękkie i delikatne, zostały przetestowane dermatologicznie, są hypoalergiczne i bezzapachowe.
Nowe płatki kosmetyczne zostały przetestowane przez konsumentki* Wyniki badań są niezwykle pozytywne. Płatki marki Velvet zostały najlepiej ocenione na tle konkurencji pod względem cech najistotniejszych w tej kategorii takich jak: miękkość, chłonność, odpowiednia struktura powierzchni, nie rozwarstwianie się. Aż 82% badanych kupiłoby płatki Velvet. Jest to wynik ponad dwukrotnie lepszy od lidera na rynku płatków kosmetycznych.
W ofercie marki Velvet od stycznia 2015 znajdą się także patyczki kosmetyczne w różnych wariantach opakowań: pudełko - 200 sztuk, foliowy woreczek uzupełniający – 160 i 100 sztuk.
*Źródło: Badanie ilościowe przeprowadzone przez The Insiders, 203 osoby, 4 miasta w Polsce, 09-22.08,2014, BLIND TEST – „Ślepy test” oceny produktu.