Rozprzedaże są odpowiedzią na organizowane w centrach handlowych akcje wyprzedażowe. W tym przypadku jednak ceny są znacznie atrakcyjniejsze. Akcja ta ma na celu wyprzedanie ubrań z poprzednich kolekcji, przed wprowadzeniem do sprzedaży ubrań na nowy sezon wiosna-lato, stąd też ich ceny obniżone są nawet o 80 procent.
- Nasza oferta jest atrakcyjna nie tylko w trakcie trwania rozprzedaży. Przez cały rok ceny są niższe od 30 do 70 proc. względem cen w regularnych sklepach – mówi Agnieszka Wrońska, koordynator ds. marketingu w warszawskich centrach Factory.
Trzecia metka najlepsza!
Podczas wielkiej rozprzedaży na metkach produktów umieszczone będą trzy ceny. Pierwsza z nich to cena detaliczna, w której asortyment sprzedawany jest w regularnych salonach. Druga, to cena outletowa, w której produkt sprzedawany był w Factory przed akcją. Ta cena jest zawsze niższa od 30 do 70 proc., względem ceny detalicznej. Z kolei trzecia – to cena rozprzedażowa.
W Factory znane światowe marki sprzedają swoje produkty po cenach nawet o kilkadziesiąt procent niższych, od tych w tradycyjnych butikach. Wiele osób ulega stereotypom, uważając, że w outletach sprzedawane są rzeczy uszkodzone bądź gorszej jakości. Nic bardziej mylnego! Asortyment w centrach Factory jest najlepszej jakości, pod swoim dachem Factory skupia firmowe sklepy i butiki, mające na celu wyprzedać swoje kolekcje.
Więcej o rozprzedaży znajdziecie
tutaj! Zaglądnijcie koniecznie!!!