Opole czy Top Trendy? Średnia widownia transmisji 44. Krajowego Festiwalu Piosenki Polskiej Opole 2007 wyniosła 2,9 mln widzów (8,2%). To o 1 mln widzów więcej, niż udało się zgromadzić ubiegłotygodniowym koncertom sopockiego TOP Trendy. |
| |
|
|
Jakie programy oglądamy? Statystyczny Polak od początku roku poświęcił na oglądanie telewizji 3 godziny 27 minut dziennie, z czego 43,6% tego czasu zajęło oglądanie... |
| |
|
|
Eurowizja ma mało widzów Sobotnią transmisję 52. Konkursu Piosenki Eurowizja obejrzało niemal 2,2 mln Polaków (6,1%). Spośród wszystkich osób, które w czasie programu miały włączony telewizor, 22,5% wybrało TVP1. |
| |
|
|
Europejczycy i alkohol (str: 2) Dwie trzecie mieszkańców Unii Europejskiej w okresie 30 dni przed badaniem piło alkohol (66%), a spośród nich 7 na 10 spośród nich piło przynajmniej raz w tygodniu (69%) - wynika z ostatniej fali badania Eurobarometr zrealizowanego przez TNS Opinion & Social na zlecenie Komisji Europejskiej. |
| |
|
|
Bezrobocie, emerytury i renty (str: 2) Bezrobocie (40%) oraz emerytury i renty (30%) są głównymi obszarami, o które martwią się mieszkańcy Europy myśląc o przyszłym pokoleniu - wynika z ostatniej fali badania Eurobarometr... |
| |
|
|
Praca stresuje Znacząca liczba pracujących Europejczyków ocenia, że ich praca ma złe strony, 41% badanych postrzega swoją pracę za stresującą i wymagającą, 21% twierdzi, że pracuje w niebezpiecznych i szkodliwych dla zdrowia warunkach, a... |
| |
|
|
Wolontariat Blisko 8 na 10 mieszkańców Unii uważa pomaganie innym lub wolontariat za ważny aspekt ich życia, jednak tylko 3 na 10 czynnie uprawia wolontariat... |
| |
|
|
Oglądamy mniej telewizji Spektakularny wzrost udziałów TVN24 oraz znaczny spadek średniego czasu poświęconego na oglądanie telewizji to najważniejsze wnioski płynące z podsumowania pierwszego kwartału b.r*. |
| |
|
|
Czytelnicy dzienników Żaden z ogólnopolskich dzienników nie może się pochwalić znaczącym udziałem stabilnych czytelników. Na tym tle znacznie korzystniej przedstawia się sytuacja się tytułów regionalnych. |
| |
|
|
Kupić samochód? 10% Polaków kupiło w 2006 r. samochód. Zdecydowana większość (89%) wybrała auto używane. Tak negatywny, z punktu widzenia producentów samochodów osobowych, obraz polskiego rynku motoryzacyjnego tłumaczony jest małą zamożnością społeczeństwa. |
| |
|
|