|

|
Moda
Dział poświęcony najnowszym trendom mody. Światowi i krajowi kreatorzy mody. Moda na wszystkie pory roku i różne okazje.
|
|

Wiosenny hit
Lekki wiosenny garnitur marki Digel, wykonany z najwyższej jakości wełny jest doskonałą propozycją do biura.
| | |
|
|
|

Miłość to narkotyk
Niewiarygodnie młode, seksowne i cieszące się niebywałym powodzeniem: Nowe, odjazdowe wiosenne style marki fishbone posłużą jako katapulta by wystrzelić...
| | |
|
|
|

Postaw na kobiecość! (str: 2)
Sezon wiosenno-letni 2007 obfituje w wiele niespodzianek. Z jednej strony nastąpiło uspokojenie form i proporcji, z drugiej zaś moda eksploduje kolorami, wzorami, nadrukami. Dominuje praktyczność i kobiecość.
| | |
|
|
|

Marynarska bielizna (str: 2)
Miss Triumph to nowy segment z oferty firmy Triumph, skierowany do młodych, świadomych własnego wyglądu i zainteresowanych modą kobiet w wieku 20-30 lat.
| | |
|
|
|

Modne czy nie?
Seria "Modny obciach" prowadzona przez Bo Derek, symbol seksu lat 70-tych, udowadnia, że wygląd, do którego niegdyś dążyłeś za wszelką cenę, może teraz śmieszyć, a nawet odrzucać.
| | |
|
|
|

Kobieca na wiosnę (str: 2)
Hexeline - kolekcja wiosna-lato 2007
Motto: Niech żyje wieczna i wietrzna kobiecość!
| | |
|
|
|