|
Marka Soraya, która od wielu lat współpracuje z artystami, zakończyła właśnie pierwszy etap innowacyjnego projektu badawczego z udziałem Gwiazd. To pierwsze tak nowatorskie przedsięwzięcie marki Soraya, w którym do panelu badawczego zaproszono osoby publiczne.
Grupa badawcza złożona z artystów przez miesiąc testowała produkty Soraya otrzymane podczas warsztatów, które odbyły się w Tetrze Polonia 10 stycznia 2013 roku. Jak ocenia Agnieszka Zdrójkowska, kierownik Działu Badań i Rozwoju Marki Soraya: „Opinie są pozytywne, ale zarazem wiele wnoszą do badania”.
Celem projektu jest próba wykreowania prototypu niezwykle skutecznego kremu, który spełniłby oczekiwania tak wymagającej grupy, jaką są artyści. W badaniu wykorzystującym opinie gwiazd Dział Badań i Rozwoju Marki Soraya upatruje możliwości uzyskania cennych informacji, które będą uwzględnione przy tworzeniu nowej linii kosmetyków. Od osób publicznych, a w szczególności aktorów i piosenkarzy, oczekuje się nienagannego wyglądu, tymczasem wielogodzinna praca na planie, makijaż sceniczny oraz stres mogą negatywnie wpływać na stan ich skóry. Dlatego artyści potrzebują wyjątkowo skutecznej pielęgnacji – łagodnej, a zarazem działającej błyskawicznie, niwelującej oznaki zmęczenia i stresu, nadającej skórze świeży, promienny wygląd. „Liczymy, że dzięki opiniom artystów uda nam się opracować jeszcze skuteczniejsze formuły” – komentuje Agnieszka Zdrojkowska.
Nad poprawnością przebiegu badania czuwa Anna Frydrych, kierownik ds. Bezpieczeństwa i Ewaluacji Produktu Cederroth.
W projekcie wzięły udział polskie gwiazdy: Krystyna Janda, ambasadorka linii Art & Diamonds Diamentowe Odmłodzenie Skóry, oraz Ewa Telega, Krystyna Tkacz, Beata Ścibakówna, Joanna Trzepiecińska, Danuta Błażejczyk, Beata Wardak, Lidia Stanisławska, Katarzyna Gniewkowska, Wanda Kwietniewska, Anna Iberszer i Aleksandra Justa.
|