|
W 2006 roku „Telefon do Mamy” znalazł się wśród najlepszych praktyk biznesowych zaprezentowanych na konferencji „The European MarketPlace on CSR 2006” w Brukseli oraz wygrał konkurs European SABRE Awards 2006 w kategorii działania prospołeczne - jeden z najbardziej uznanych międzynarodowych konkursów branży PR.
W roku 2005 Program zdobył główną nagrodę w kategorii Corporate Social Responsibility w międzynarodowym konkursie public relations IPRA Golden World Awards for Excellence in PR, a Telekomunikacja Polska, za wdrożenie programu, otrzymała w tym 2005 roku prestiżowy tytuł „Dobroczyńcy Roku” przyznawany przez Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce. W tym samym roku Forum Odpowiedzialnego Biznesu wyróżniło dwa projekty TP w zakresie CSR „Telefon do Mamy” i „Akademię Przedsiębiorczości TP”, które zostały zaprezentowane podczas pierwszych w Polsce Targach Dobrych Praktyk.
Za projekt „Telefon do Mamy” w kwietniu 2004 roku prezes Zarządu TP Marek Józefiak otrzymał od Business Center Club Medal Korczaka „Dziecko to jutro”.
|