|
Jej celem jest odświeżenie wizerunku marki, która świętuje w tym roku 10-lecie obecności na polskim rynku. Iwostin powstał w 2002 r. jako efekt ścisłej współpracy z lekarzami dermatologiami. Główny cel jaki marka stawia przed sobą to zaoferowanie konsumentom dermokosmetyków opartych na polskiej wodzie termalnej z Iwonicza Zdroju, dedykowanych wrażliwej i problemowej skórze Polek. Początkowo w skład marki Iwostin wchodziły preparaty nawilżające i przeciwtrądzikowe. Sukcesywnie portfolio było poszerzane o nowe produkty. Aktualnie markę tworzy prawie 100 preparatów i 11 specjalistycznych linii, dostosowanych do konkretnych problemów skóry, takich jak trądzik pospolity, trądzik różowaty, skóra naczynkowa. W ciągu dekady Iwostin osiągnął pozycję plasującą go w czołówce marek dermokosmetycznych.
Celem odświeżenia wizerunku jest zwiększenie czytelności opakowao i widoczności na aptecznej półce, uspójnienie wyglądu poszczególnych linii przy zachowaniu osobowości marki. W opakowaniach zachowano przewagę białego koloru, charakterystycznego dla dermokosmetyków. Zmieniono czcionkę na bardziej kobiecą i nowoczesną, odświeżeniu uległ również logotyp Iwostin. „Nowy Iwostin silniej komunikuje swoje mocne strony: skutecznośd, medycznośd i nowoczesnośd – mówi Izabela Guziak, Dyrektor Marketingu w firmie Nepentes Pharma – zmiana nie jest rewolucyjna, raczej ewolucyjna, ponieważ taka rekomendacja wynika z przeprowadzonych przez nas badao. Konsumentkom podoba się Iwostin, jego minimalizm, czystośd, dostępnośd, brak dystansu. Nowa identyfikacja wizualna to tylko jedna z wielu aktywności przygotowanych dla konsumentów z okazji 10-lecia marki. Kolejne odsłony już wkrótce.”
Nowa identyfikacja wizualna Iwostin powstała przy współpracy z agencją projektową CzteryCzwarte Brand Design na podstawie wyników badao konsumenckich przeprowadzonych przez Millward Brown SMG/KRC.
Preparaty Iwostin w nowych opakowaniach będą sukcesywnie pojawiad się na aptecznej półce w ciągu całego 2012 roku.
|