|
W ramach akcji udziela 50% rabatu na zakup kosmetyków do makijażu marki Sephora w zamian za pozostawienie w perfumerii odpowiednika danego produktu dowolnej marki, także używanego, lub opakowania po nim. Kampania, która rozpoczęła się 19 marca i potrwa do 1 kwietnia, obejmuje wszystkie kategorie produktów do makijażu: podkłady, pudry, cienie, kredki, maskary, szminki, lakiery do paznokci oraz pędzle do makijażu. Jej celem jest zachęcenie klientów do zapoznania się z bogatą ofertą kosmetyków kolorowych marki Sephora, by mieli okazję wypróbować je i przekonać się o ich wyjątkowej jakości – a to wszystko w niezwykle korzystnej cenie.
„Zapraszamy wszystkie klientki do wzięcia udziału w naszej akcji – to idealna szansa na odświeżenie palety kolorów i produktów do makijażu w swojej kosmetyczce, by były zgodne z najnowszymi wiosennymi trendami. Bardzo modne jest teraz nowe wcielenie makijażu „nude” na bazie kremowych brązów i beżów; nowy, niegrzeczny „smoky eye” w matowych szarościach; piękne pastelowe odcienie do manicure, czy zmysłowe, wysoko nasycone pigmentami pomadki w supermodnych oranżach i fuksjach. W ofercie marki Sephora dostępne są wszystkie topowe produkty na rozpoczynający się właśnie sezon. Dzięki pięćdziesięcioprocentowemu rabatowi do 1 kwietnia cena kosmetyków jest jeszcze korzystniejsza niż zazwyczaj” – powiedział Sergiusz Osmański, dyrektor artystyczny i PR, Sephora Polska.
Zasady wymiany produktów są proste – starą szminkę można wymienić na nową szminkę, błyszczyk lub kredkę do ust, kredkę do oczu na kredkę lub eyeliner, maskarę na dowolną maskarę marki Sephora. Szczegółowe zasady wymiany dostępne są w regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej Sephora. Filmiki instruktażowe dotyczące najnowszych trendów oraz tego, jak je stosować w praktyce dostępne są na stronie prowadzonego przez czołowe wizażystki Sephora pierwszego videobloga poświęconego makijażowi – www.blogmakijaż.pl.
W ramach własnej marki Sephora oferuje wszystko to, co wyjątkowe w kosmetyce. Jako ekspert w dziedzinie piękna wie jak stworzyć innowacyjne produkty korzystające z osiągnięć światowej sławy laboratoriów kosmetycznych. Kosmetyki nie są testowane na zwierzętach i ściśle przestrzegają światowych norm w zakresie przepisów etycznych i naukowych. Każdy kosmetyk poddawany jest testom skuteczności działania oraz testom alergicznym w niezależnych laboratoriach i instytucjach. Sephora to część koncernu LVMH, skupiającego największe luksusowe marki, w tym Christian Dior, Guerlain czy Fendi. Kosmetyki marki własnej Sephora podlegają więc tym samym rygorystycznym wymaganiom jakościowym, co pozostałe spółki grupy.
autor: / źódło: / opracowanie:
Sephora
|