|
zdecydowali się na założenie fabryki nici elastycznych i delikatnych tkanin, pokrywając gumowe elementy włóknem bawełnianym.
Firma „Les Etablissements Kretz” zrewolucjonizowała rynek bielizny wprowadzając elastyczne ramiączka do tradycyjnego gorsetu, zapewniając tym samym nieznany dotychczas komfort noszącym je kobietom. W 1949 roku została wylansowana Chantelle, jako marka pierwszego elastycznego pasa do pończoch specjalnie zaprojektowanego na prośby klientek. Pas Chantelle stał się sławny także dzięki reklamującemu go sloganowi: „Chantelle – pas, który nigdy się nie podciąga”. W 1960 roku marka Chantelle poszerzyła swoją ofertę o linię biustonoszy, a z czasem także innych części damskiej bielizny, zdobywając jednocześnie ogromne doświadczenie na polu kreatywności, profesjonalizmu i technologii produkcji.
Na początku lat siedemdziesiątych, Chantelle wypromowała dwie nowe linie: Fête i Défi, które szybko okazały się sukcesem we wszystkich krajach gdzie Chantelle była dostępna w sprzedaży. Co więcej, po ponad 30 - tu latach, obydwa modele nadal świetnie się sprzedają. Na początku lat 80-tych moda ponownie zwraca się w kierunku kobiecości. Chantelle przedstawia wówczas nową, uwodzicielską kolekcję „Les Chéris”, inspirowaną tajemniczym pięknem kobiecego ciała. Obecnie Chantelle jest numerem jeden wśród francuskich marek najwyższej jakości bielizny damskiej na świecie. Od samego początku, stworzone na bazie tradycyjnej techniki produkcji, produkty Chantelle łączą w sobie wytworność i niedoścignioną umiejętność w trzymaniu biustu.
Kolekcja jesień-zima 2006
Africa - dyskrecja i koronka dająca efekt tatuażu
Niewidoczna i wyrafinowana, linia Africa zachwyci kobietę wysublimowaną. Eleganckie, etniczne motywy, wyhaftowane na przezroczystym tiulu, ozdabiają skórę niczym prawdziwe tatuaże, nadając tej linii najwyższy stopień kobiecości i wyrafinowania.
|