|
Błękitne inspiracje
Goście, którzy odwiedzili wernisaż Bombay Sapphire Inspiruje, na kilka godzin wkroczyli w niezwykły świat mecenasa konkursu, ginu Bombay Sapphire. Nie tylko mogli skosztować jednego z trzech, przygotowanych na tę okazje drinków, ale również wysłuchali prezentacji Katarzyny Cąkały, Brand Managera marki Bombay Sapphire oraz Dariusza Kosiorka, Brand Ambasadora Bombay Sapphire, którzy zapoznali ich z tajnikami ginu oraz kulisami powstania wystawy. Prezentacja poprzedziła błękitną premierę.
Gości zaproszono do sali przybranej przejrzystym błękitem - kolorem Bombay Sapphire, gdzie na stylowych, niebieskich postumentach, zaprezentowano pochodzące z finałów konkursu Bombay Sapphire Designer Glass Competition szklane dzieła. Bombay Sapphire Designer Glass Competition to międzynarodowy konkurs na projekt szkła inspirowanego ginem Bombay Sapphire, który od lat pomaga zaistnieć młodym projektantom, a także honoruje tych, którzy osiągnęli już pozycję w świecie projektantów.
Do konkursu przystępują zarówno projektanci świeżo po studiach, jak i uznani twórcy. Prezentowane na wystawie prace to oryginalne projekty szkła artystycznego. Ich projektanci za inspirację obrali szafirowy kolor ginu, jego niepowtarzalny aromat i oryginalny kształt butelki. Pokazane w Poznaniu prace pochodzą zarówno ze światowych, jak i polskich finałów.
Błękitna atmosfera
Poza doznaniami wzrokowymi, organizatorzy wystawy zadbali również o dodatkowe atrakcje. Goście mogli przekonać się o wyjątkowości ginu Bombay Sapphire, wąchając sprowadzone specjalnie na tę okazję składniki ginu Bombay Sapphire, których, jak w żadnym innym ginie na świecie, jest aż dziesięć. Wystawie towarzyszyły również delikatne dźwięki muzyki instrumentalnej.
|