|
Dla osób, które chociaż raz odwiedziły Fashion House, największą zaletą centrum są niskie ceny. 1/4 respondentów zwróciła uwagę na piękna architekturę i tyle samo osób ceni sobie marki dostępne w piaseczyńskim centrum outletowym. Przeprowadzone badanie dowodzi, że Polacy są coraz bardziej świadomi swoich wyborów zakupowych oraz że nowe sposoby robienia zakupów, poszukiwanie nowych stylów, odwiedzanie nowych miejsc oraz sama jakość kupowanych produktów jest dla nich bardzo ważna. Wzrasta także liczba osób, którym różnica pomiędzy centrum handlowym i outletowym jest znana i które doceniają centra outletowe jako nowy sposób na udane, wysokiej jakości zakupy w przyjaznej, eleganckiej atmosferze, po cenach obniżonych od 30 do 70% przez cały rok.
23 sierpnia nastąpiło otwarcie drugiej fazy Fashion House Outlet Centre. Kolejna część to 18 nowych sklepów na dodatkowej powierzchni stylizowanej na warszawską Starówkę. Powiększenie centrum po niespełna roku od jego otwarcia to ogromny sukces oraz dowód na to, że mieszkańcy Warszawy i okolic doceniają robienie zakupów w outletach, a liczba klientów w tego typu centrach stale wzrasta.
Fashion House Outlet Centre w Piasecznie to trzecia polska inwestycja firmy The Outlet Company. Pozostałe dwie to Fashion House w Sosnowcu i Gdańsku. Wszystkie trzy centra cieszą się ogromną popularnością wśród kupujących i stale powiększają swoja ofertę.
|