|
Jak zwykle w samochodach marki SEAT, także w nowej Altei XL nie zabrakło najnowszych technologii, takich jak opcjonalne złącze systemu nawigacji TomTom. Złącze zlokalizowane z lewej strony deski rozdzielczej wyposażone jest w solidny uchwyt na przenośne urządzenie nawigacyjne, a także umożliwia wymianę informacji z pojazdem i bezpośrednie zasilanie urządzenia. System nawigacji TomTom 710 z mapami, na których zaznaczono wszystkie stacje dealerskie SEAT w Europie będzie dostępny w katalogu akcesoriów SEAT.
Altea XL będzie oferowana z dwoma silnikami benzynowymi – 1.6 102 KM i 2.0 FSI o mocy 150 KM (tylko z sześciostopniową przekładnią Tiptronic) – oraz trzema silnikami Diesla: 1.9 TDI 105 KM, 2.0 TDI 140 KM (opcjonalnie z sześciostopniową przekładnią DSG) i 2.0 TDI 170 KM. Wersje silnikowe można będzie łączyć z trzema różnymi wersjami wykończenia: Reference, Stylance i Sport-Up.
Już w wersji podstawowej Reference SEAT Altea XL ma bogate wyposażenie standardowe, obejmujące między innymi: klimatyzację, radioodbiornik z odtwarzaczem MP3, złączem Aux-in i sześcioma głośnikami, sensor ciśnienia w ogumieniu, 16-calowe stalowe obręcze kół, relingi dachowe w kolorze czarnym, tempomat, komputer podróżny, elektryczne sterowanie szyb bocznych z przodu i z tyłu, elektrycznie regulowane lusterka boczne składane do parkowania, elastyczną osłonę przedziału bagażowego i fotel kierowcy z regulacją wysokości.
Do elementów podnoszących bezpieczeństwo należy system 6 poduszek powietrznych w wyposażeniu standardowym (z opcją rozszerzenia o dwie dodatkowe poduszki boczne z tyłu), ABS + TCS, zaczepy Isofix do montażu fotelika dziecięcego oraz dostępny jako opcja elektroniczny program stabilizujący ESP + DSR z układem wspomagania hamowania awaryjnego EBA.
Nowa Altea XL będzie produkowana w zakładach SEAT w Martorell – jednej z najnowocześniejszych i najelastyczniejszych fabryk w Europie. W tych samych zakładach produkowane są także modele Ibiza, Cordoba, Altea, Toledo i Leon.
|