|
Iltuś, autorski produkt Il-texu, zastrzeżony w urzędzie patentowym, to doskonały pomysł na spokojny sen dziecka i wyposażenie sypialni naszych milusińskich. Miś – śpiwór jest wygodny, ciepły, przytulny i prosty w konserwacji. Zagłówek w kształcie głowy misia i doszyte łapy powodują, że śpiwór to również wielka, sympatyczna przytulanka.
“Pomysł na nietypowy śpiwór pojawił się w mojej głowie, gdy moje córki były małe” – mówi Iwona Szczygieł, właścicielka firmy Il-tex. “Szukałam rozwiązania, które zapewni dzieciom bezpieczny i zdrowy sen, nie tracąc uroku typowych przytulanek”.
Miś Śpioszek jest funkcjonalny: może pełnić rolę zapasowego łóżka dla dziecięcych gości, daje się łatwo prać, ma w środku wygodny materacyk, a kiedy jest mniej potrzebny – można go powiesić za specjalne ucho na wieszaku, czy jako ozdobę w pokoju dziecka.
“Każdy z nas miał w dzieciństwie ulubioną zabawkę i bardzo często był to właśnie miś. Mały albo duży, najważniejsze żeby był miękki, puchaty i tylko mój. Iltuś wykonany z materiałów o określonej klasie jakości i estetyce, zapewnia dbałość o jakość wypoczynku dziecka. W sposób naturalny ogranicza przestrzeń dziecka, tym samym kojarzy mu się z czasem relaksu, snu, wypoczynku czy wyciszenia. Otulając dziecko, daje mu potrzebny kontakt, jak w ramionach rodzica. Ciepły, puchaty przyjaciel – kojarzy się dzieciom z troską o nie i bezpieczeństwem. Sprzyja optymistycznym, radosnym snom. Ułatwia wypoczynek dziecka w pobliżu rodzica podczas jego codziennych zajęć, np. kiedy maluch jest przeziębiony, w takim śpiworku może spokojnie towarzyszyć mamie w gotowaniu obiadu w kuchni” – tłumaczy Bożena Gwizdek, pedagog rodzinny z Ośrodka Usług Opiekuńczo-Wychowawczych w Zawierciu.
Po etapie projektowym i testowym Iltuś trafił do sprzedaży, początkowo tylko w wersji ograniczonej w sklepie firmowym Iltexu w Zawierciu. Od czerwca trwa pierwsza kampania promocyjna misia – śpiwora. Reklamy Iltusia pojawiły się w miesięczniku “Mamo, to ja”, planowane są konkursy i informacje też w innych pismach dla rodziców i dzieci.
Najistotniejszym elementem kampanii jest jednak uruchamiana właśnie strona internetowa. Głównym odbiorcą produktu są pracujące kobiety z dziećmi. Nie mają one czasu na tradycyjne zakupy i poszukiwanie atrakcyjnych rozwiązań wychowawczych, jak np. wyprowadzić dziecko z sypialni rodziców. Strona misia Iltusia umożliwia zakup produktu, podaje wszystkie niezbędne informacje o śpiworze – przytulance. Zawiera również porady psychologów, galerię zdjęć, czy tapety do pobrania. Iltex rozwija dodatkowe kanały sprzedaży. Oprócz Internetu Iltuś dostępny jest obecnie w warszawskich sklepach sieci SMYK.
autor: / źódło: / opracowanie:
IL-TEX
|