|
Kampanię „Antykoncepcja codziennie czy raz w tygodniu? Ja już wybrałam” prowadzi firma Janssen-Cilag, producent plastrów antykoncepcyjnych. Z pomocą ambasadorek organizator kampanii chce pokazać, że antykoncepcję stosują kobiety w różnych momentach życia.
Każda z ambasadorek reprezentuje inny rodzaj aktywności życiowej i jest na innym etapie rozwoju zawodowego – w związku z tym z innego powodu stosuje antykoncepcję.
Ilona Felicjańska o swoim życiu mówi: „Wiem na pewno, że tyle pozytywnej energii do życia i pracy nie miałam jeszcze nigdy!”. Marysia Góralczyk to wulkan energii, osoba pełna radości życia. Marysia Sadowska jest typem dynamicznej kobiety oddanej swoim pasjom. Żadna z nich nie planuje w najbliższym czasie urodzenia dziecka, dlatego szukają odpowiedniej dla siebie metody antykoncepcji – metoda transdermalna jest odpowiedzią na ich potrzeby.
Ilona Felicjańska ma kochającego męża, dwóch wspaniałych synów – Maciusia i Adasia - i pracę, w której się spełnia. Od 12 lat jedna z czołowych modelek, zapraszana na wszystkie znaczące pokazy mody.
Współpracuje z Maciejem Zieniem, Teresą Rosati, marką Deni Cler. Jest ambasadorką marki Max Mara w Polsce. Współprowadziła program „Na każdy temat”. Założyła własną firmę produkcyjno-reklamową. Stworzyła "Niezapominajkę" – akcję charytatywną zbierającą fundusze na leczenie chorych dzieci, zwłaszcza dotkniętych chorobą nowotworową.
Marysia Góralczyk to energiczna młoda kobieta ciesząca się życiem i dzieląca tę radość ze swoim mężem. Studiuje dziennikarstwo na Uniwersytecie Warszawskim, ale realizuje się jako aktorka i modelka, w obu zawodach osiągając sukcesy.
|