|
Całe urządzenie składa się z wysokiej klasy czujnika ruchu, projektora o dużej rozdzielczości oraz specjalnych paneli na których obraz jest emitowany. Dzięki temu podłoga generuje realistyczne efekty graficzne imitujące np. fale rozchodzące się pod stopami. Ponieważ cała technologia reaguje na ruch, możliwa jest interakcja z obrazem np. spłoszenie ryb w wirtualnym stawie, a także rozegranie interaktywnych gier i quizów oraz ich dowolne modyfikowane.
Całość może zostać zainstalowana tymczasowo np: na konferencjach, wystawach czy targach lub na stałe, np. w klubach, punktach sprzedaży czy holach biurowców. „Podłoga interaktywna to rewolucja w bezpośredniej komunikacji z klientem” - mówi Mariusz Lewandowski prezes zarządu firmy RTM – „Dzięki niej można nie tylko przeciągnąć uwagę potencjalnego nabywcy, ale również nakłonić go do działania” – dodaje.
W razie potrzeby urządzenie można umieścić także na ścianie bądź suficie. Niezwykle istotne jest jednak by w pomieszczeniu panował półmrok. Obraz jest wyświetlany za pomocą rzutnika na dowolnej powierzchni podłogi. Producentami systemu są niemieckie firmy Vertigo-Systems oraz Impressx.
|