|
Jednak nawet najlepszy i najdroższy grzejnik nie będzie działał prawidłowo gdy instalator popełni błąd. Dlatego tak ważna jest gwarancja na wykonanie usługi. Możemy ją uzyskać od rzetelnego i solidnego instalatora, np. z Klubu Polecanego Instalatora. W przypadku ewentualnych problemów z działaniem instalacji ogrzewania zawsze możemy zwrócić się do osoby wykonującej usługę z prośbą o naprawienie usterki.
Ważne jest nie tylko kto, ale i co instaluje. Dokonując wyboru urządzeń grzewczych warto wybrać produkty renomowanych producentów, którzy udzielą gwarancji na swoje produkty. Firma Rettig Heating udziela 10-letniej gwarancji na produkty marki Purmo. Jednak w przypadku instalacji ogrzewania podłogowego, gwarancja zachowuje ważność jedynie gdy wszystkie elementy systemu pochodzą od tego samego producenta.
„Firma Rettig Heating udziela gwarancji na system ogrzewania podłogowego całkowicie złożonego z produktów marki Purmo. Tylko wówczas jesteśmy w stanie zagwarantować jakość i poprawność działania systemu. Wszystkie elementy muszą posiadać odpowiednie normy zgodności, atesty higieniczne oraz deklaracje zgodności. Nie możemy przyjmować na siebie odpowiedzialności za jakość komponentów innych producentów. Dlatego też przestrzegamy przed instalatorami, którzy oferują tańsze zamienniki niektórych elementów” – przestrzega Danuta Szutkowska, kierownik działu ogrzewania podłogowego w firmie Rettig Heating.
Kierując się powyższymi kryteriami w wyborze instalatora, możemy być pewni, że nasza instalacja będzie prawidłowo wykonana i będzie służyła nam przez wiele, wiele lat.
|