|
Może zatem warto jeszcze bardziej wzmocnić naszą pozycję rynkową, korzystając z oferty ochrony karty płatniczej? Ośrodek badań i prognozowania rozwoju The Future Foundation, na zlecenie firmy Visa UK przeprowadził badania konsumenckie w dziewięciu krajach unijnych. Badanie obejmowało pięć kluczowych kategorii: oszczędność, samokontrolę, otwartość na nowe produkty i ich próbowanie oraz porównywanie produktów (w sklepie i Internecie) i zdobywanie informacji na temat artykułów przed ich zakupem.
Mieszkańcy naszego kraju uzyskali najlepszy wynik ogólny w zakresie „zakupowego IQ”, wyprzedzając w klasyfikacji Francuzów, Czechów i Niemców. Zajęli pierwsze miejsca w kategoriach: samokontrola i próbowanie nowy produktów. W pozostałych radzili sobie niewiele gorzej.
Doceniając te zależności, ubezpieczyciele postanowili wzmocnić pozycję zakupową Polaków, oferując im dodatkowe bezpieczeństwo kart płatniczych.
Bancassurance, bo w ramach tej usługi możemy dokonać ubezpieczenia karty, obejmuje nie tylko zdarzenia kradzieży, zagubienia czy przywłaszczenia karty, lecz także utratę gotówki z bankomatu na skutek np. wymuszenia rozbójniczego. Ochrona obejmuje też zniszczenie towarów zakupionych kartą podczas rozboju lub napadu rabunkowego – podkreśla atuty oferty Katarzyna Kasztelan-Przybylska z grupy Concordia.
|