|
Nieco ponad 20% stanowi segment matek Wrażliwych na cenę. Do tej grupy należą kobiety, które początkowo są nastawione na karminie piersią, ale coraz bardziej stają się otwarte na przestawianie dzieci na dorosłą dietę. Wtedy jednak wybierając produkty, szukają niskich cen, atrakcyjnych promocji oraz marek polecanych przez inne matki.
Z badań wynika także, że pozostałe ¾ polskich matek kieruje się innymi wartościami niż cena – czyli jakością, funkcjonalnością, zdrowiem dziecka oraz zaufaniem do producentów. Do nich oprócz Trendy Mam i matek Szukających pomocy należą, zadowolone z tego, że zostały mamami Spełnione Ekspertki, Doświadczone Tradycjonalistki oraz Eko Mamy.
Mając na uwadze wszystkie polskie mamy, firma Nestlé - światowy lider w produkcji żywności dla niemowląt stara się nadążać za ich potrzebami. Dlatego oprócz standardowego mleka modyfikowanego NAN i unowocześnionego hypoalergicznego mleka NAN HA, firma Nestlé wprowadziła całkowicie nowy i unikalny produkt - NAN Active, który zaspokoi oczekiwania każdej mamy, ale przede wszystkim należącej do grupy Trendy Mam.
|