|
W realizację akcji społecznie włączyło się środowisko reklamy: agencja reklamowa Communication Unlimited po raz kolejny odpowiedzialna za kreację i przygotowanie kampanii, dom mediowy Media Group, Instytut MillwardBrown SMG/KRC, który przeprowadzi badania skuteczności kampanii oraz dom produkcyjny Film IT zaangażowany w produkcję spotów reklamowych. Przy realizacji tegorocznej kampanii społecznie pracowali ponadto znakomici artyści: reżyser Grzegorz Kuczeriszka czy autor zdjęć prasowych Andrzej Swietlik.
„Ruszamy z kolejną odsłoną prowadzonej od 2002 roku największej w Polsce akcji społecznej” – mówi Paweł Kowalewski, prezes IAA w Polsce – „Najbardziej cieszy mnie fakt, że po raz kolejny polska branża mediowa i reklamowa zjednoczyła swoje siły w słusznej sprawie. Stworzyliśmy i, co najważniejsze, konsekwentnie prowadzimy jedną z największych i najbardziej rozpoznawalnych kampanii społeczną promującą produkty mleczne w Polsce i Europie. Udowadniamy, że społeczna odpowiedzialność biznesu jest możliwa”.
Kampania „Pij mleko! Będziesz wielki” powstała w odpowiedzi na ogromny społeczny problem, jakim jest osteoporoza, a także spadek spożycia mleka przez najmłodszych. Ubiegłe edycje okazały się ogromnym sukcesem, a hasło „Pij mleko! Będziesz wielki” trwale zagościło w świadomości Polaków. Według badań instytutu SMG/KRC z czerwca ubiegłego roku aż 60% dorosłych Polaków zauważyło akcje promujące mleko. 84% spośród nich zapamiętało hasło akcji, a 98% wymieniło właśnie hasło "Pij mleko! Będziesz wielki”.
|