|
Bieżnik Multi Radius (MRT)
MRT pozwala na wyjątkowo dokładne obliczenie powierzchni bieżnika. Im dokładniej wyliczony kształt bieżnika, tym bardziej spójnie rozprowadzane jest ciśnienie w obszarze kontaktu z nawierzchnią. Z kolei, im spójniej rozkłada się ciśnienie, tym większa powierzchnia opony styka się z drogą. Większy obszar styku poprawia własności jezdne opony na mokrej nawierzchni. Ulepszony rozkład ciśnienia ułatwia również łagodne przejście z jazdy na wprost do wejścia w zakręt. MRT zapewnia także dokładne „czucie drogi”, co pozwala kierowcy na jeszcze szybszą reakcję na zmieniającej się drodze.
Dwuwarstwowa konstrukcja i wzmocnione ściany boczne oraz bardziej płaski profil bieżnika
W celu zwiększenia korzyści płynących z zastosowania technologii MRT oraz bardziej płaskiego profilu bieżnika, Dunlop wprowadził wzmocnione ściany boczne opony oraz sztywniejsze barki, wykorzystując do tego dwuwarstwową technologię oraz pasek wzmacniający. Zwiększa to tabilność i precyzję jazdy.
Mocne połączenie między obręczą i oponą
Oprócz bieżnika MRT i sztywniejszych ścian bocznych, Dunlop opracował wyjątkowy system osadzenia drutówki, wzmacniający połączenie między oponą i obręczą koła. Tak jak odpowiednie ułożenie dłoni na kierownicy, system ten daje maksymalną kontrolę i dodatkowe czucie tego, co dzieje się na nawierzchni.
|