|
Konkurs wspiera marka mlek modyfikowanych Bebilon. Prace można zgłaszać do końca lipca 2006 roku. Konkurs jest realizowany przez Fundację Komunikacji Społecznej i miesięcznika „Rodzice”, w ramach ogólnopolskiej kampanii „bycie tatą to działanie. każdego dnia”, której sponsorami są firma NUTRICIA i Haribo.
"Produkty NUTRICIA Polska towarzyszą dziecku i rodzicom od pierwszych wspólnie spędzonych chwil. Dzięki najwyższej jakości, bezpieczeństwu i łatwości przygotowania naszych produktów rodzice mogą więcej czasu poświęcić na kontakt z dzieckiem. Posiłki to czas, który bardzo zbliża rodzica i dziecko – wiedzą o tym mamy, które karmią piersią. Wspieramy działania, które zachęcają do celebrowania podobnej bliskości również tatusiów” – mówi Mariola Matuszek, Dyrektor Marketingu NUTRICIA Polska.
Konkurs jest pewnego rodzaju badaniem, które ma dostarczyć informacji na temat jakie pomysły mają ojcowie na spędzanie czasu z dzieckiem i z jakiej części Polski pochodzą najciekawsze pomysły. Najciekawsze, najbardziej inspirujące historie i pomysły na zabawę zostaną nagrodzone cennymi nagrodami - zwycięzca wyjedzie wraz z rodziną na egzotyczną wycieczkę do Egiptu.
Zwycięzcy konkursu zostaną wyłonieni przez jury konkursu w którego skład wchodzą m.in.: Bartek Topa – aktor, producent; Dariusz Bugalski – dziennikarz Trójki. Wyniki będą ogłoszone w październikowym wydaniu miesięcznika „Rodzice”.
Kampania bycie tatą to działanie. każdego dnia to kampania w ramach Programu BYĆ RODZICEM. Program został stworzony dla przyszłych i obecnych rodziców. Ma być źródłem inspiracji oraz zachęty do poszukiwania i odkrywania drogi do bycia mądrym i świadomym rodzicem poprzez budowanie zdrowej komunikacji z dziećmi i prawdziwego kontaktu opartego na szacunku, otwartości i zaufaniu.
|