|
Silnik HDi: dobre osiągi i ochrona środowiska
W momencie wprowadzenia na rynek model C-Crosser będzie oferowany z nowym silnikiem wysokoprężnym 2,2 l HDi 156 KM WE (115 kW) współpracującym z mechaniczna, sześcioprzełożeniowa skrzynia biegów. Ekologiczny silnik wyposażony seryjnie w filtr cząstek stałych (FAP) może być zasilany biopaliwem o zawartości 30% biokomponentów (Diester). Silnik oferuje moment 380 Nm, wykazując bardzo korzystny bilans w zakresie poziomu emisji zanieczyszczeń i zużycia paliwa.
Napęd na cztery koła: gwarancja bezpiecznej jazdy
Układ przeniesienia napędu C-Crosser zapewnia kierowcy możliwość wyboru pomiędzy trzema trybami napędu zależnie od warunków jazdy: tryb z napędem na cztery koła, tryb z napędem na dwa koła oraz tryb lock, zalecany w przypadku warunków bardzo niskiej przyczepności. Przełącznik umieszczony za dźwignią zmiany biegów umożliwia wybór napędu.
Modułowe wnętrze z myślą o różnorodnych potrzebach
C-Crosser wyróżnia się bardzo łatwa w obsłudze modułowa budowa wnętrza. Bardzo szybko i bez wysiłku może być dostosowany do różnych potrzeb użytkowników. C-Crosser może przewozić do 7 pasażerów dzięki trzeciemu rzędowi z dwoma siedzeniami, całkowicie wsuwanymi pod podłogę. Kanapa w drugim rzędzie może być regulowana wzdłuż nie na odległość 80 mm, oferując komfort pasażerom lub zwiększając przestrzeń ładunkową. Kanapa składa się elektrycznie w systemie portfelowym w proporcjach 2/3 – 1/3 za pomocą przełączników umieszczonych w bagażniku. Po opuszczeniu oparć foteli można uzyskać płaska powierzchnie podłogi, która tworzy idealna przestrzeń ładunkową. Bagażnik C-Crossera otwiera się dwuczęściowo. Dopuszczalne obciążenie klapy dolnej wynosi 200 kg, co ułatwia załadunek dużych i cienkich przedmiotów, a jednocześnie może być wykorzystane do siedzenia.
|