|
Interesująco przedstawiają się również poglądy Polaków na kwestie związane z podmiotami, które powinny zaangażować się w finansowanie organizacji wyborów Miss Świata. 83% ankietowanych wskazało w tym pytaniu firmy prywatne. Jednak aż 61% Polaków uważa, że w pomoc finansową dla tego przedsięwzięcia powinny zaangażować się również instytucje państwowe odpowiedzialne za międzynarodową promocję Polski oraz samorządy miast, które będą gościć u siebie finalistki Konkursu Miss Świata (również 61% wskazań).
Wyniki badania TNS OBOP bardzo nas cieszą. Pokazują bowiem, że Polacy są świadomi rangi Konkursu Miss World i spodziewają się konkretnych korzyści, wynikających z organizacji tego wydarzenia w Polsce – powiedziała Elżbieta Wierzbicka, Prezes Biura Miss Polonia, które organizuje Konkurs. Dla nas, jako osób odpowiedzialnych za przygotowanie tej prestiżowej imprezy, to impuls do jeszcze bardziej wydajnej pracy nad organizacją wyborów.
Wiadomo, że Wielki Finał Konkursu odbędzie się 30 września w Sali Kongresowej w Warszawie. W najbliższych dniach dojdzie do podpisania umowy pomiędzy władzami stolicy a organizatorami Miss World.
Cały czas trwają rozmowy z innymi miastami, które gościć będą u siebie 120 najpiękniejszych kobiet świata. W niektórych ośrodkach negocjacje z władzami samorządowymi już się zakończyły i aktualnie przygotowywane są umowy regulujące udział poszczególnych miast w Miss Świata 2006. Takie porozumienie zostało właśnie podpisane z Giżyckiem. W dniach 10 – 11 września odbędzie się tam konkurs „Miss World Sports Women”, czyli wybory najbardziej usportowionej spośród 120 finalistek Konkursu Miss Świata.
Wkrótce podamy listę pozostałych miast, które będą gospodarzami kolejnych imprez towarzyszących wyborom Miss World – zapowiada E.Wierzbicka.
Cały czas trwa również kampania billboardowa promująca serwis informacyjny dotyczący wyborów i konkurs wiedzy na temat Miss Świata. Szczegóły znaleźć można na stronie internetowej www.misspolonia.com.pl.
autor: / źódło: / opracowanie:
ProMiss
|