|
rynek Stanów Zjednoczonych: Atlas oraz Tiguan z przedłużonym rozstawem osi – oba zadebiutują na rynku amerykańskim w 2017 roku.
Dr Herbert Diess, Prezes Zarządu marki Volkswagen Samochody Osobowe stwierdził: „Ameryka Północna jest bardzo ważnym rynkiem dla marki Volkswagen, a najważniejszym zadaniem przed jakim stoimy jest odzyskanie zaufania amerykańskich klientów. Chcemy oferować tu samochody produkowane właśnie w Ameryce Północnej, a także zaprojektowane specjalnie dla amerykańskich odbiorców. Mają one być przy tym atrakcyjne cenowo. Nowy Volkswagen Atlas, a także całkowicie nowy Tiguan są początkiem naszej wielkiej ofensywy modelowej na tym rynku”.
Marka Volkswagen poszerza ofertę nowego Tiguana poprzez wprowadzenie do sprzedaży przedłużonej wersji modelu. Indywidualnie dla większego Tiguana zaprojektowana tylna przestrzeń auta, modyfikacje z przodu nadwozia, a także bogatsze wyposażenie standardowe, to elementy które wyróżniają go od bardziej kompaktowej wersji. Przedłużony Tiguan, który będzie mógł przewieźć aż 7 osób, będzie debiutował kolejno na rynkach Ameryki Północnej, Chin oraz Europy począwszy od drugiego kwartału tego roku. W Europie Tiguan z przedłużonym rozstawem osi będzie nosił nazwę Allspace.
Nowy Volkswagen Atlas miał swoją premierę pod koniec października ubiegłego roku w Santa Monica w Kalifornii. Dzięki temu modelowi, Volkswagen oferuje po raz pierwszy na rynku amerykańskim pojazd w klasie samochodów SUV średniej wielkości. Model ten jest idealnie dopasowany do potrzeb amerykańskich klientów. Nowy Atlas przeznaczony na rynek Ameryki Północnej, produkowany jest w fabryce Volkswagena w Chattanooga (stan Tennessee) i oferuje mnóstwo innowacyjnych rozwiązań, a także dużą przestrzeń dla podróżujących i możliwość przewiezienia nawet 7 osób. Nowy SUV Volkswagena dostarczy również wiele emocji podczas prowadzenia, dzięki mocnym jednostkom napędowym, oraz szerokiej gamie systemów asystujących kierowcy pochodzących z klasy samochodów premium, dostępnych w ramach wyposażenia dodatkowego.
|