|
Najnowsza kolekcja marki Deep to mix różnych stylów i zjawisk w segmencie mody casual i streetwear. Kolekcja powstała w oparciu o wiedzę i obserwację rynku i ulic największych stolic europejskich. Projekty nawiązują do różnorodnej tematyki począwszy od typografii inspirowanej malarstwem niderlandzkim, przez rockowe retrospekcje, wielobarwność i różnorodność współczesnych, europejskich metropolii, subkulturę motocyklową, po symbolikę i motywy brytyjskie, klimaty Alaski, czy westernowe nawiązania.
„Ubrania maki Deep to synonim dynamicznego stylu życia. Stylistyka ciuchów pozwala nosić je zarówno w szkole, na uczelni jak i w pracy czy na imprezie ”- powiedziała Wiktoria Danielewska, brand manager marki Deep.
Poszczególne linie podkreśla, charakterystyczna dla danego stylu kolorystyka, łatwo zestawiająca się z barwami używanymi w innych liniach. Pomimo skrajnie różnych inspiracji i interpretacji poszczególnych linii, kolekcja zaprojektowana została jako spójna całość, w której poszczególne modele zestawiają się w różnorodne sylwetki. Projektanci kolekcji połączyli wygodę z trendami obowiązującymi na ten sezon. Swoją kolekcję zadedykowali ludziom aktywnym, szukającym nowych i nieznanych wrażeń, ciekawym świata.
Kolekcja marki Deep dostępna jest w całej Polsce w 62 sklepach firmowych. Showroom Deep znajduje się w Warszawie w CH Arkadia.
|