w portalu  | na forum
szukaj w bazie kalorii
dla kobiet, o kobietach
kobieta, kobiety


kalkulatory dla kobiet:

testy dla kobiet:

Patronat medialny:

vortal o kobietach
Czym jest piękno?
data publikacji: 06-07-2016 r. | strona: 1 | 2
Philips opublikował wyniki swojego światowego badania „Globalny stan piękna”. Celem badania przeprowadzonego w jedenastu krajach było sprawdzenie, czym dla kobiet jest uroda, jaką rolę odgrywa w ich życiu oraz...
portal dla kobiet
serwis o kobietach
młynek do zbóż Mockmill
Czynniki wpływające na nawyki pielęgnacyjne kobiet na całym świecie z uwzględnieniem czynników powodujących zmiany w ich zachowaniu:
Kobiety w Polsce zasadniczo nie odczuwają potrzeby zmiany nawyków pielęgnacyjnych w przełomowych momentach swojego życia. 17% Polek odczuwało taką potrzebę po „okrągłych” urodzinach, przy czym ogółem 41% ankietowanych nigdy nie uznało, że dany etap życia wymaga od nich zmiany nawyków pielęgnacyjnych. Co dziesiąta badana odczuwała potrzebę zmiany nawyków pielęgnacyjnych po podjęciu nowej pracy (11%).
W porównaniu z sytuacją sprzed pięciu lat Polki deklarują, że obecnie poświęcają więcej czasu na sprawdzanie opinii na temat produktów przed zakupem (32%). Trend ten potwierdza także duża liczba respondentek, które czytają recenzje produktów w magazynach (40%) i na blogach (22%). Co trzecia kobieta w Polsce (32%) zaczęła stosować dodatkowe produkty kosmetyczne w ramach codziennej pielęgnacji.
37% respondentek czerpie informacje o nowych produktach kosmetycznych z magazynów, a 17% Polek korzysta z blogów. Co ciekawe, kobiety w Polsce chętnie udostępniają informacje dotyczące urody swoim koleżankom z pracy – 17% ankietowanych odkrywa za ich pośrednictwem nowe produkty kosmetyczne, a 15% prezentuje im własne pomysły.
Polki plasują się poniżej średniej, jeśli chodzi o robienie sobie selfies: dwie trzecie kobiet w Polsce (66%) nigdy ich sobie nie robi, a zaledwie 4% robi je sobie, co najmniej raz w tygodniu. Spośród respondentek, które robią sobie selfies, Polki zaliczają się do grupy kobiet, które zdecydowanie bardziej wolą otrzymywać komplementy w realnym życiu, niż pod zamieszczanymi przez siebie zdjęciami (32%).

Ewolucja spersonalizowanego podejścia do tematu urody i zapotrzebowanie na indywidualizację rozwiązań oferowanych przez branżę kosmetyczną:
7 na 10 (70%) ankietowanych w Polsce uważa, że dzięki innowacjom technologicznym produkty i rozwiązania oferowane przez branżę kosmetyczną sprawiają, że życie kobiet jest łatwiejsze – wynik ten plasuje się o 14 punktów powyżej światowej średniej. Polska zajmuje także wyższe miejsce w światowym rankingu, jeśli chodzi o oczekiwania wobec branży dotyczące możliwości personalizacji produktów dla każdej kobiety (62%).
Mimo iż kobiety w Polsce oczekują, że branża będzie im oferować spersonalizowane produkty, zaledwie 8% ankietowanych wybrałoby produkty kosmetyczne dostosowane do ich potrzeb zamiast przystępnych cenowo produktów (odpowiednio 54% i 46%). Zaledwie 38% respondentek zgadza się ze stwierdzeniem, że spersonalizowana pielęgnacja jest jedynie chwytem marketingowym mającym na celu zwiększenie sprzedaży (średni wynik na świecie to 44%), ale tylko co piąta ankietowana Polka uważa, że spersonalizowane produkty kosmetyczne są nieocenione i warte zakupu niezależnie od ceny (20%).


Obecnie Philips sprzedaje rocznie około 20 000 000 produktów do pielęgnacji urody w prawie 100 krajach. Portfolio produktów do pielęgnacji kobiecej Philips obejmuje blisko 350 różnych produktów, przy czym wszystkie przeznaczone są do łatwego stosowania w domu. Są to urządzenia do pielęgnacji włosów, depilacji i pielęgnacji skóry. Opierając się na 60 latach doświadczenia w dziedzinie piękna, eksperci techniczni Philips współpracują z naukowcami oraz specjalistami w dziedzinie designu i trendów, aby nieustannie móc dostarczać innowacyjne narzędzia najwyższej jakości do pielęgnacji urody, zaprojektowane z myślą o kobietach, by mogły one łatwo i wygodnie doskonalić swoje nawyki pielęgnacyjne.

Badanie zaprezentowane w czerwcu w Amsterdamie jest potwierdzeniem wagi, jaką Philips nadaje głosom i potrzebom swoich konsumentek na każdym etapie tworzenia nowych produktów. Najlepszym dowodem tego może być sama skala badania – z reguły, kiedy firmy prezentują wyniki ankiet lub testów konsumenckich obejmują one grupę kilkudziesięciu, maksymalnie kilkuset kobiet w wybranym państwie. Jako Philips zadaliśmy sobie trud, aby porozmawiać z grupą ponad 11 000 kobiet na całym świecie. To niespotykana skala badania, która dostarczyła nam jednak złożonej wiedzy o współczesnych kobietach i ich potrzebach. Jesteśmy gotowi, aby wnioski wyciągnięte z badania wdrożyć podczas naszych nowych projektów tak, aby jeszcze lepiej adresować potrzeby kobiet – powiedziała Małgorzata Gołębiewska, Jr. Marketing Manager Personal Care w Philips.

autor: / źódło: / opracowanie:
Royal Philips Electronics Polska
ostatnio dodane:


Czym są karotenoidy?Jak uniknąć próchnicy?Ślubny manicureCellulit i rozstępy pokonaneJak opanować nerwy przed rozmową kwalifikacyjną?Zdrowo i bez chemii
pokrewne forum:

Być piękną
przeczytaj także:

Miłość to najsilniejszy narkotyk
Jak w 31 dni zwalczyć objawy choroby
Sztuka Shinrin-yoku
Jestem taka piękna
Rekrutacja do małej firmy
Burgery w amerykańskim stylu na grilla
Soczysty kurczak z grilla
Pewnego lata w Szczepankowie
Powerbank duchowy
Dość katolipy!
Czarujący świat Spark Silver Jewelry
Zestaw do masażu antycellulitowego
Czy lojalność wobec pracodawcy popłaca?
Lista warzyw i owoców zatrutych pestycydami
Historia Bez Cenzury powraca z nową książką!
Antyoksydanty w herbacie
Odporność Twojego dziecka na 6+
O co zapytać podczas rozmowy kwalifikacyjnej?
CV do poprawki



zaloguj się aby napisać pierwszy komentarz do artykułu Czym jest piękno?



Ostatnio na forum: (wątki i komentarze)

Wiadomość dla Forumowiczów :)
jak zajsc w ciaze??
Napiszmy razem opowiadanie...
Czy mogę być w ciąży? Czy mogę być w ciąży?
Forum panieńskie 2007-2008
orgazm za orgazmem :)
Jestem mamą :)
szkolna miłość z ławki po latach... co robić? :)
Skojarzenia
Dokończ wyraz - zabawa
Linux..... czy ktoras z was uzywa
Na poprawę humoru!
Laptop dla najmłodszych
Torbiel a ciąża
Moda męska na brytyjskich targach
Makijaż codzienny i wieczorowy
Pamiętnik przyszłych mam - rady i porady :-)))
"Kalendarz dni płodnych" - Wasze opinie
Cudowny pierwszy pocałunek
Czy jestem w ciąży?
Trichotillomania
krwawienie po stosunku
Karta czy gotówka?
sex a spowiedź
Nowa Gwiazdka .
"Ile kalorii jeść, aby schudnąć?" - Wasze opinie
Nigdy nie miałem dziewczyny...
Zapalenie pęcherza
praca w mcdon..... itp
Test na czystość
Jaką lodówkę???
mój mąż znowu wyjeżdza ...
Podwójne działanie przeciwzmarszczkowe
Pomarańcza i wanilia
Brak ochoty na seks...
Dania mrożone
Łosoś po francusku Frosta
Jedwab w płynie
Nowa kolekcja czasomierzy
Makijaż z utrwalaczem - uczulenie?
Ostatnio dodane artykuły:

Czym są karotenoidy?
Czym są karotenoidy?
Jak uniknąć próchnicy?
Jak uniknąć próchnicy?
Ślubny manicure
Ślubny manicure
Cellulit i rozstępy pokonane
Cellulit i rozstępy pokonane
Jestem taka piękna
Rekrutacja do małej firmy
Burgery w amerykańskim stylu na grilla
Soczysty kurczak z grilla
Pewnego lata w Szczepankowie
Powerbank duchowy
Dość katolipy!
Czarujący świat Spark Silver Jewelry
Zestaw do masażu antycellulitowego
Jak opanować nerwy przed rozmową kwalifikacyjną?
Czy lojalność wobec pracodawcy popłaca?
Zdrowo i bez chemii
Lista warzyw i owoców zatrutych pestycydami
Historia Bez Cenzury powraca z nową książką!
Antyoksydanty w herbacie
Odporność Twojego dziecka na 6+
O co zapytać podczas rozmowy kwalifikacyjnej?
CV do poprawki
Czekolada i dżem
Technologia cyfrowa niszczy wzrok!
Zdrowa alternatywa dla napojów z cukrem
Zachowaj młody wygląd na dłużej
Wartka akcja, szybkie pościgi i masa śmiechu!
Jak dbać o skórę powiek?
Jak urządzić wnętrze z myślą o pupilu?
Moda ślubna 2018
Dziewczyna we mgle
Zachwycające rzęsy
Mokrego Dyngusa!
Życzenia wielkanocne
Przygotuj śniadanie inaczej niż zwykle!
Wiosenne porządki
Co wielkanocny zajączek przyniesie maluchom?
Sprzątanie wolne od chemii!
Dlaczego warto pić zieloną herbatę na wiosnę?
Test lakierów żelowych
Wody perfumowane - test
Danie na wielkanocny obiad
Wielkanoc na świecie
Jak często trzeba badać wzrok?
Fryzura gotowa w 2 minuty
Makarony – wartościowa baza wiosennego menu
Jak zadbać o swoje ciało wiosną?
Dlaczego warto jeść buraki?
Czym są antyoksydanty i gdzie ich szukać?
Tydzień Czystych Okien
3 rzeczy, których Twoje dziecko nie nauczy się z podręczników
Jak zacząć szukać nowej pracy po zwolnieniu?

Cookies: podczas przeglądania naszych stron oraz w trakcie logowania portal http://www.byckobieta.pl tworzy niewielkie pliki cookies. Zapisuje w nich wyłącznie informacje umożliwiające korzystanie z portalu, oraz z forum.

Artykuły oraz zdjęcia umieszczone w portalu ByćKobietą.pl są chronione prawami autorskimi. Kopiowanie jest dozwolone wyłącznie za zgodą Autorów. Redakcja ByćKobietą.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych na forum oraz w komentarzach artykułów.

Zrób sobie super prezent na wakacje! | Polub ByćKobietą na Facebooku

© 2006-2024 ByćKobietą.pl - portal dla Kobiet
skrypt forum: © phpBB