a wyczyszczona na błysk kuchenka, piekarnik czy kabina prysznicowa wyglądają znowu tak, jakby w ogóle nie były czyszczone. A sprzątanie wcale nie musi być nudne i frustrujące – z odpowiednią pomocą, może stać się źródłem olbrzymiej satysfakcji, a nawet przyjemności – to główny przekaz pierwszej globalnej kampanii marki Cillit Bang, która miała swoją premierę w styczniu 2016 r.
Głównym elementem kampanii jest spot reklamowy, w którym młody mechanik dostał polecenie, by w ciągu jednej nocy wyczyścić cały, zapuszczony warsztat samochodowy. Zadanie wydawało się na pierwszy rzut oka niewykonalne – ale bohater odkrył cichego pomocnika w postaci środków czyszczących Cillit Bang. Potem wystarczyło tylko włączyć odpowiednią muzykę… i żmudne zadanie zamieniło się w niewiarygodny pokaz taneczny, w trakcie którego warsztat został wysprzątany „na błysk”. W rolę młodego mechanika wcielił się Daniel Cloud Campos, światowej sławy tancerz i performer.
POZNAJ WSZYSTKIE OBLICZA CILLIT BANG!
Bang i po brudzie! Marka Cillit Bang prezentuje uniwersalne środki
do czyszczenia różnych powierzchni oraz środki do czyszczenia toalet. Nowością w portfolio marki jest Cillit Bang Pleśń i Czarne Osady, który usuwa pleśń i czarne osoby bez konieczności szorowania. Dzięki swojej uniwersalnej formule jest środkiem, który można stosować na różnych powierzchniach. Za pomocą Turbo Piany działa błyskawicznie i usuwa do 99,9% bakterii.