miejsce, pokonuje granice przestrzeni i czasu, niewyobrażalne dla jego przodków. W starciu z wyzwaniami cywilizacji nasza codzienność często ulega dyktatowi funkcjonalności. Wybierzmy życie bez kompromisów dzięki obuwiu i torebkom z najnowszej kolekcji marki CLARKS!
Harmonijny mariaż modnej stylistyki i walorów praktycznych zaowocował szerokim wachlarzem niepowtarzalnych wzorów utrzymanych w estetyce post-industrialnej. W kolekcji dostrzec można oldschoolowe inspiracje, zamknięte w wyrafinowanej minimalistycznej formie.
Zachwycające ascetycznym pięknem, gładkie, opływowe sylwetki; luksusowe surowce: skóry licowe, zamszowe, lakierowane oraz wszechobecne tkaniny (od syntetycznego neoprenu po cętkowany tweed) odpowiadają wymogom aktywnego trybu życia współczesnej kobiety, nie przestając pełnić funkcji ozdobnych.
Kolorystyka czerpie inspirację z technologii. Neutralne i chłodne odcienie szarości, grzybowe brązy, burgundy, granaty i czernie ożywia radosny akcent czerwieni.
Subtelne detale takie, jak dziurkowania, monochromatyczne zwierzęce printy, zakładki, metalowe klamry lub suwaki nadają całej kolekcji niepowtarzalny charakter.
W nadchodzącym sezonie – jako nomadowie globalnego świata, podążający za wyzwaniami codzienności – postawmy na supermodny post-industrialny look zaproponowany przez markę CLARKS i cieszmy się komfortem w wielkim stylu!
CLARKS to międzynarodowa marka o blisko 200-letniej tradycji i angielskich korzeniach. Firma CLARKS, założona w 1825 roku w angielskim hrabstwie Somerset przez braci Cyrusa i Jamesa Clarków, jest obecnie numerem 1 w sprzedaży obuwia codziennego. Obuwie CLARKS projektowane jest zgodnie znajnowszymi tendencjami mody z uwzględnieniem tego, co najistotniejsze – komfortu i jakości oraz trwałości obuwia. Marka oferuje szeroką gamę nowoczesnych wzorów dla kobiet, mężczyzn i dzieci – eleganckie obuwie wizytowe, modele casualowe na co dzień oraz zaawansowane technologicznie obuwie sportowe, dostępne w pełnej i połówkowej numeracji. Marka CLARKS jest obecna w 35 krajach na całym świecie, sprzedając 51 mln par obuwia każdego roku.