|
Najważniejszą cechą charakterystyczną nowego Amaroka Ultimate jest zmieniony wygląd przedniej części nadwozia z nowymi reflektorami bi-ksenonowymi i dodatkowymi elementami chromowanymi.
Opierający się na bogato wyposażonym Amaroku Highline, Amarok Ultimate jako nowy, najbogatszy model tej serii wyróżnia się licznymi interesującymi rozwiązaniami. Szczególną uwagę zwraca starannie wypracowana grafika reflektorów bi-ksenonowych ze zintegrowanymi diodowymi światłami do jazdy w dzień. Reflektory te nie tylko lepiej oświetlają drogę, lecz wraz z dwoma chromowanymi podwójnymi listwami na osłonie chłodnicy nadają przedniej części nadwozia zupełnie inny wygląd. Nowe reflektory można także zamawiać dla wszystkich pozostałych wersji modelu Amarok.
Amarok jest pierwszym pickupem w swojej klasie, dostępnym na życzenie z reflektorami bi-ksenonowymi i diodowymi światłami do jazdy w dzień.
Kolejnymi charakterystycznymi cechami Amaroka Ultimate są srebrne obudowy lusterek, przyciemnione tylne światła z diodowym oświetleniem tablicy rejestracyjnej, polerowane 19-calowe obręcze ze stopu metali lekkich Aragonit (z oponami 255/55), specjalne logo, srebrna osłona podwozia oraz chromowane rury nad skrzynią ładunkową i przy progach.
Amarok Ultimate jest wyposażony seryjnie w system Parkpilot z kamerą cofania Rear Assist, elektrycznie składane i ogrzewane lusterka zewnętrzne, autoalarm, ogrzewanie przednich foteli oraz system nawigacyjny RNS 315.
Wnętrze wersji Ultimate zdobi tapicerka w kolorze antracytowo-czarnym z Alcantary i specjalne welurowe dywaniki. Jako kolor lakieru do wyboru jest biały Candy, Natural Grey, srebrny Reflex, niebieski Starlight, brązowy Toffee i czarny Deep.
Za napęd odpowiedzialne są silniki TDI o mocy 103 kW lub 132 kW w połączeniu z napędem na tylne koła lub napędem na wszystkie koła, przekładnią manualną lub automatyczną (z wyjątkiem wariantów z BlueMotion Technology). Volkswagena Amaroka Ultimate można kupić za 131.751 zł netto. Nowością w ofercie jest także Amarok SingleCab (pojedyncza kabina) z 8-stopniową przekładnią automatyczną, silnikiem o mocy 132 KW (od 108.071 zł netto) w połączeniu z napędem na wszystkie koła i na tylną oś.
|