Każda kobieta ma swój własny rytuał piękna. Jak wynika z badania przeprowadzonego przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (grupa GEMIUS) na zlecenie firmy Voda Naturalna, producenta Vody Collagen, ponad dwie trzecie internautek nie wyobraża go sobie bez kremów i balsamów. Choć jak wiadomo, prawdziwe piękno pochodzi z wnętrza, nieco mniej kobiet zwraca uwagę na dietę i stosuje suplementy.
Badanie zrealizowane zostało na przełomie września i października 2013 roku w drodze emisji ankiet na stronach internetowych, na reprezentatywnej grupie 500 internautek w wieku 20-65 lat.
Domowy salon piękności
Prawie 70% internautek w wieku 20-65 lat deklaruje używanie kremów do twarzy, a także mleczek, balsamów czy olejków do ciała. Co więcej, 61% kobiet stosuje różne preparaty do różnych części ciała. Ponad połowa ankietowanych sięga po peelingi do twarzy i ciała, a 38% kobiet stosuje kąpiele z dodatkiem specjalnych płynów. Suplementy diety korzystnie wpływające na kondycję skóry zażywa 29% kobiet, a wśród nich przeważają mieszkanki dużych miast.
Szczegóły badania znajdziecie
tutaj