w portalu  | na forum
szukaj w bazie kalorii
dla kobiet, o kobietach
kobieta, kobiety
Forum dla kobiet:
Różności:

kalkulatory dla kobiet:

testy dla kobiet:

Patronat medialny:

vortal o kobietach
Czy jestem w ciąży?
<< | < | 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | > | >>




Okey w sumie to zamknijmy temat nie wiem gdzie sie wkoncu dowiem ja to jest z tymi tabletkami ale i tak dzieki za mile i zle slowa uśmiech

kobieta, kobiety

Reklama:





sanderrka
najwięcej dowiesz się z internetu, wpisz sobie "tabletki poronne" w googlach i pewnie coś znajdziesz. Pozdro bardzo wesoły
_________________




Ostatnia miesiaczka zaczela mi sie 13 sierpnia. 31 sierpnia kochałam sie z chłopakiem bez zabezpieczenia i nie dostalam okresiku.... Zrobilam test - wynik pozytywny poszlam do lekarza 22 wrzesnia i powidziała mi ze mam przyjsc za tydzien bo nic nie widac i nie moze mi potwierdzic ciazy.... bola mnie piersi i podbrzusze nieraz.... Czy mam sie martwic? Prosze o odpowiedz!!! i kiedy isc najlepiej do lekarza? na usg dopochwowym bylo widac kropeczke jedna czarna...




No cóż prawdopodobieństwo, że jesteś w ciąży jest duże. Do lekarza idź tak jak Ci lekarz powiedział. A jeśli okaże się, że jednak nie jesteś w ciąży to radze pamiętać o zabezpieczeniu, bo dzieci się z powietrza nie biorą.


kasiek_198603
dołączyła: 02-06-2008 / skąd: Sucha Beskidzka / postów: 70
post wysłany: 24-09-2008 10:44 (link postu: BBcode | kod HTML | czysty http://)


Droga nataliu myśle ze jestes w ciazy Miłam podobna sytacje Wczoraj byłam u lekarza i potwiedził ze jest to wczesna ciaza Mysle ze powinnaś sie cieszyc to prawdziwy dar Niekturzy staraja sie bardzo dlugo zeby usłyszec ta cudowna nowine
_________________





witaj Droga Natalko!!! Jestem w podobnej sytuacji:)Dokładnie wszystko co napisałaś zdarzyło sie też u mnie-ta sama data okresu,wizyta u ginekologa...Byłam u dwóch lekarzy. Jeden powiedział, że mam przyjść za tydzień, a drugi (prywatnie) powiedział,że to bardzo wczesna ciąża, ale jest pewny,że ciąza na 99%-tak mi powiedziałuśmiech
Jesteśmy bardzo szczęśliwi, bo już od dawna staramy się o rodzeństwo dla Kacperka uśmiech uśmiech bardzo wesoły uśmiech




witajcie okres prawidlowo powinnam dostac 20 wrz. zrobilam test i okazalo sie ze wyszedl pozytywnie bylam u lekarza i powiedzial ze to jeszcze za wczesnie na stwierdzenie ciazy ale 24 wrz dostalam @ale nie byla ona taka ak zawsze bo krwawienia prawie wcale nie bylo tylko takie jakies dziwne plamienie z sluzem przezroczystym juz sama nie wiem co myslec a tak sie cieszylam ze to fasolka płacze płacze a i piersi mnie juz nie bola ale do ubikacji latam czesto napiszcie ci o tym myslicie bo ja sie pogubilam a do lekarza dopiero mam na 3 pazdzier. pozdrawiam




ewelina2285 to że wystapiło u ciebie plamienie to wcale nie oznacza poronienia i braku fasolki (acz kolwiek może to oznaczać). Pamiętaj że kobieta może normalnie mieć @ do 3 a nawet 4 miesiąca ciąży i to jest jak najbardziej normalne zjawisko. Takie plamienie może oznaczać zagnieżdzanie się maluszka bardzo wesoły Dlatego nie martw się i poczekaj spokojnie na wizyte. Wtedy bedziesz wiedziała na czym stoisz. Trzymam mocno kciuki. Głowa do góry i nie zamartwiaj się bo pogorszysz swoją sytuację. Teraz musisz być wyluzowana i odpręzona. Dużo wypoczywaj bardzo wesoły bardzo wesoły
_________________
Na świecie istnieje jedyna rzecz warta życia: bezgranicznie kochać istotę, która kocha nas bezgranicznie.


edytowany: 3 razy | przez megan_22 | ostatnio w dniu: 29-09-2008 12:11


anitka699
dołączyła: 04-09-2008 / skąd: Londyn / postów: 10
post wysłany: 30-09-2008 15:46 (link postu: BBcode | kod HTML | czysty http://)


Dziewczyny mam takie pytanie dotyczace narkotykow, nigdzie sie nie moglam dowiedziec jak to wogole jest???szukalam na necie i nie znalazlam odpowiedzi a wiec, jezeli chlopak jest pod wplywem narkotykow np. amfetamina i w tym czasie uprawia sex, dochodzi do zaplodnienia i czy dziecku moze grozic jakies niebezpieczenstwo???Chodzi mi o to czy jak sie urodzi to moze byc chore??? płacze płacze
_________________





Jeśli wiesz, że chłopak jest pod wpływem narkotyków to nie uprawiaj z nim sexu-nie warto! Jednak odpowiadając na Twoje pytanie, wydaje mi się, że dla dziecka nie ma zbyt dużego zagrożenia, gorzej jeśli to matka w trakcie ciąży zażywa narkotyki.
pozdrawiam




oczywiscie wszystko pokręciłam i wpisałam watek nie na tym forum smutny

edytowany: 1 raz | przez mika24 | w dniu: 30-09-2008 16:28


<< | < | 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | > | >>





Ostatnio na forum: (wątki i komentarze)

Wiadomość dla Forumowiczów :)
jak zajsc w ciaze??
Napiszmy razem opowiadanie...
Czy mogę być w ciąży? Czy mogę być w ciąży?
Forum panieńskie 2007-2008
orgazm za orgazmem :)
Jestem mamą :)
szkolna miłość z ławki po latach... co robić? :)
Skojarzenia
Dokończ wyraz - zabawa
Linux..... czy ktoras z was uzywa
Na poprawę humoru!
Laptop dla najmłodszych
Torbiel a ciąża
Moda męska na brytyjskich targach
Makijaż codzienny i wieczorowy
Pamiętnik przyszłych mam - rady i porady :-)))
"Kalendarz dni płodnych" - Wasze opinie
Cudowny pierwszy pocałunek
Czy jestem w ciąży?
Trichotillomania
krwawienie po stosunku
Karta czy gotówka?
sex a spowiedź
Nowa Gwiazdka .
"Ile kalorii jeść, aby schudnąć?" - Wasze opinie
Nigdy nie miałem dziewczyny...
Zapalenie pęcherza
praca w mcdon..... itp
Test na czystość
Jaką lodówkę???
mój mąż znowu wyjeżdza ...
Podwójne działanie przeciwzmarszczkowe
Pomarańcza i wanilia
Brak ochoty na seks...
Dania mrożone
Łosoś po francusku Frosta
Jedwab w płynie
Nowa kolekcja czasomierzy
Makijaż z utrwalaczem - uczulenie?
Ostatnio dodane artykuły:

Zdrowo i bez chemii
Zdrowo i bez chemii
Lista warzyw i owoców zatrutych pestycydami
Lista warzyw i owoców zatrutych pestycydami
Jak dbać o skórę powiek?
Jak dbać o skórę powiek?
Jak urządzić wnętrze z myślą o pupilu?
Jak urządzić wnętrze z myślą o pupilu?
Powerbank duchowy
Dość katolipy!
Czarujący świat Spark Silver Jewelry
Zestaw do masażu antycellulitowego
Jak opanować nerwy przed rozmową kwalifikacyjną?
Czy lojalność wobec pracodawcy popłaca?
Historia Bez Cenzury powraca z nową książką!
Antyoksydanty w herbacie
Odporność Twojego dziecka na 6+
O co zapytać podczas rozmowy kwalifikacyjnej?
CV do poprawki
Czekolada i dżem
Technologia cyfrowa niszczy wzrok!
Zdrowa alternatywa dla napojów z cukrem
Zachowaj młody wygląd na dłużej
Wartka akcja, szybkie pościgi i masa śmiechu!
Moda ślubna 2018
Dziewczyna we mgle
Zachwycające rzęsy
Mokrego Dyngusa!
Życzenia wielkanocne
Przygotuj śniadanie inaczej niż zwykle!
Wiosenne porządki
Co wielkanocny zajączek przyniesie maluchom?
Sprzątanie wolne od chemii!
Dlaczego warto pić zieloną herbatę na wiosnę?
Test lakierów żelowych
Wody perfumowane - test
Danie na wielkanocny obiad
Wielkanoc na świecie
Jak często trzeba badać wzrok?
Fryzura gotowa w 2 minuty
Makarony – wartościowa baza wiosennego menu
Jak zadbać o swoje ciało wiosną?
Dlaczego warto jeść buraki?
Czym są antyoksydanty i gdzie ich szukać?
Tydzień Czystych Okien
3 rzeczy, których Twoje dziecko nie nauczy się z podręczników
Jak zacząć szukać nowej pracy po zwolnieniu?
Fleksitarianizm
Piekarnik czy kuchnia wolnostojąca?
Historia, która musiała trafić na ekrany!
Możesz wszystko, co tylko sobie wyobrazisz.
Porost islandzki w trosce o zdrowe gardło
Zadbaj o lepszy sen
Czytaj i słuchaj!
Trendy kulinarne na rok 2018
W stronę przyszłości

Cookies: podczas przeglądania naszych stron oraz w trakcie logowania portal http://www.byckobieta.pl tworzy niewielkie pliki cookies. Zapisuje w nich wyłącznie informacje umożliwiające korzystanie z portalu, oraz z forum.

Artykuły oraz zdjęcia umieszczone w portalu ByćKobietą.pl są chronione prawami autorskimi. Kopiowanie jest dozwolone wyłącznie za zgodą Autorów. Redakcja ByćKobietą.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych na forum oraz w komentarzach artykułów.

Super Prezent

© 2006-2018 ByćKobietą.pl - portal dla Kobiet
skrypt forum: © phpBB